Accesări: 68
Va informăm că începând de luni, 25 octombrie, accesul în incinta Primăriei orașului Negrești, precum și în sediile structurilor subordonate, se va efectua în condițiile prevăzute de dispozițiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 din 6 octombrie 2021, modificată și completată prin Hotărârea Guvernului nr. 1130 din 22 octombrie 2021.
Astfel, vor avea acces:
persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 si pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
persoanele care prezinta rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,
persoanele care se afla in perioada cuprinsa intre a 15-a zi si a 180-a zi ulterioara confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Totodată, Primăria orașului Negrești va lua măsuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021, referitoare la 𝐝𝐨𝐜𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐮𝐫𝐠𝐞𝐧𝐭𝐞, 𝐩𝐫𝐞𝐜𝐮𝐦 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐧𝐚𝐬̦𝐭𝐞𝐫𝐞, 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐬, 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐧𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐞𝐫𝐞𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐣𝐮𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐚 𝐢̂𝐧𝐜𝐚̆𝐥𝐳𝐢𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐚𝐥𝐭𝐞 𝐭𝐢𝐩𝐮𝐫𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐣𝐮𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐭𝐜.
Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link: https://certificat-covid.gov.ro/login.
Reamintim contribuabililor că începând cu ianuarie 2021 Primăria orașului Negrești pune la dispoziție servicii de comunicare la distanță prin intermediul portalului e-Guvernare aflat la adresa https://negresti.regista.ro/.
Cu ajutorul portalului puteți depune diferite cereri online (solicitări către compartimentele de urbanism, taxe și impozite, registru agricol, asistență socială, relații cu publicul sau alte solicitări).
puteți face sesizări pe harta digitală a orașului
puteți face programări online
verifica stadiul documentelor, de acasă, în timp real.
puteți comunica cu primăria de oriunde, chiar și de pe telefonul mobil, fără să fie necesară deplasarea la sediul instituției.
𝐏𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐞𝐟𝐞𝐜𝐭𝐮𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐥𝐚̆𝐭̦𝐢𝐥𝐨𝐫 poate fi folosit serviciul de plată online a taxelor și impozitelor locale, fără comision, prin aplicația ghiseul.ro, https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public, la care primăria este înrolată încă din anul 2019, accesibilă atât persoanelor fizice cât și persoanelor juridice, sau prin virament bancar.
Pentru mai multe informații puteți contacta Primaria orașului Negrești prin telefon/fax 0235 457 679, email inforpnegresti@gmail.com.
Va mulțumim!